CB Consumer Confidence – vartotojų pasitikėjimo indeksas. Tai yra suminis indeksas, sudarytas iš kelių rodiklių, atspindinčių vartotojų nuotaikas. Iš jo sprendžiama, kaip gyventojai vertina dabartinę ekonomikos būklę ir jos perspektyvas, ar ketina didinti vartojimą ir pan. Indeksas skaičiuojamas nuo 1967 metų ir yra vienas svarbiausių JAV makroekonominių rodiklių. Pradinė indekso skaitinė vertė buvo lygi 100. Forex rinka ribotai reaguoja į šio indikatoriaus skelbimą, kadangi jis gali ir neatspindėti realios ekonomikos padėties. Tačiau tradiciškai jis naudojamas tendencijų užimtumo srityje bei bendros ekonomikos padėties prognozavimui. Indekso reikšmės augimas yra teigiamas veiksnys nacionalinės ekonomikos vystymuisi ir sukelia dolerio kurso augimą. Jo reikšmė spausdinama po kiekvieno mėnesio 20-tos dienos.
CB Consumer Confidence idekso pokyčiai:
Komentuoti: